Unimog rovokopač prednji utovarivačMercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Unimog rovokopač prednji utovarivač
Mercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Godina proizvodnje
1979
Stanje
Rabljeno
Lokacija
Heidenheim an der Brenz 

Pokaži slike
Prikaži kartu
Podaci o stroju
- Opis stroja:
- Unimog rovokopač prednji utovarivač
- Proizvođač:
- Mercedes-Benz
- Model:
- Unimog U424/U1000
- Godina proizvodnje:
- 1979
- Stanje:
- dobar (rabljeno)
- Funkcionalnost:
- potpuno funkcionalan
Cijena i lokacija
- Lokacija:
- Alfredshöhe 17, 89522 Heidenheim, Deutschland

Nazovi
Tehnički detalji
- Prijeđeni kilometri:
- 13.790 km
- Snaga:
- 90 kW (122,37 KS)
- Ukupna masa:
- 6.950 kg
- Vrsta goriva:
- dizel
- Konfiguracija osovina:
- 2 osovine
- Potrošnja goriva (kombinirana):
- 10 l/100 km
Detalji ponude
- ID broj oglasa:
- A20554015
- Zadnje ažurirano:
- dana 18.11.2025
Opis
1600 radnih sati / ukupno pređenih 13.800 km! Potrošnja oko 10 l/100 km dizela.
Prednji utovarivač proizvođača Schmidt FL4 sa brzim izmjenjivačem, kašikom i vilicama za palete.
Cijelo vrijeme korištenja Unimoga vozilo je bilo garažirano. Nije vožen zimi. Nema rdje na podvozju.
Motor OM 352, 6-cilindara, 5.638 ccm, 95 KS, štedljiv (oko 10 litara), vrlo miran u radu i s "originalnim snažnim zvukom".
"Unikat". Bez ijednog tehničkog kvara prošao je sve moje građevinske projekte; "sada je posao gotov". Prodaje se kao kolekcionarski primjerak ili za "upotrebu". Dolazi s radioničkim priručnikom. Unimog sam kupio od prvog vlasnika, dakle ja sam drugi vlasnik već 14 godina. Prva registracija u studenom 1979. Prešao sam svega 2.000 km s njim.
Prstenovi sinkronizatora mjenjača bi trebalo zamijeniti.
Dozvoljena ukupna masa zGG = 6,95 t (može se voziti sa "starom vozačkom dozvolom klase 3").
Registracija potpuno oslobođena poreza! "Samohodni radni stroj – bager". Godišnji troškovi su oko 250 € za osiguranje + tehnički pregled, nema potrebe za ispitivanjem ispušnih plinova.
Kedpfx Aexxkk Uscvodw
Vozilo je registrirano i u svakodnevnom radu / Tehnički ispravno s važećim tehničkim pregledom, sve funkcioniše!
Kako su se kroz 43 godine korištenja posebno mekani i gumeni dijelovi znali stvrdnuti i ispucati, zamijenjeno je sljedeće:
- Glavni cilindar spojke,
- Prekidački cilindar (mala na veliku grupu),
- 4/2-ventil,
- Brtvilo glave motora...
Kućište spojke je "suho kao barut"...
Oglas je automatski preveden i možda je došlo do nekih grešaka u prijevodu.
Prednji utovarivač proizvođača Schmidt FL4 sa brzim izmjenjivačem, kašikom i vilicama za palete.
Cijelo vrijeme korištenja Unimoga vozilo je bilo garažirano. Nije vožen zimi. Nema rdje na podvozju.
Motor OM 352, 6-cilindara, 5.638 ccm, 95 KS, štedljiv (oko 10 litara), vrlo miran u radu i s "originalnim snažnim zvukom".
"Unikat". Bez ijednog tehničkog kvara prošao je sve moje građevinske projekte; "sada je posao gotov". Prodaje se kao kolekcionarski primjerak ili za "upotrebu". Dolazi s radioničkim priručnikom. Unimog sam kupio od prvog vlasnika, dakle ja sam drugi vlasnik već 14 godina. Prva registracija u studenom 1979. Prešao sam svega 2.000 km s njim.
Prstenovi sinkronizatora mjenjača bi trebalo zamijeniti.
Dozvoljena ukupna masa zGG = 6,95 t (može se voziti sa "starom vozačkom dozvolom klase 3").
Registracija potpuno oslobođena poreza! "Samohodni radni stroj – bager". Godišnji troškovi su oko 250 € za osiguranje + tehnički pregled, nema potrebe za ispitivanjem ispušnih plinova.
Kedpfx Aexxkk Uscvodw
Vozilo je registrirano i u svakodnevnom radu / Tehnički ispravno s važećim tehničkim pregledom, sve funkcioniše!
Kako su se kroz 43 godine korištenja posebno mekani i gumeni dijelovi znali stvrdnuti i ispucati, zamijenjeno je sljedeće:
- Glavni cilindar spojke,
- Prekidački cilindar (mala na veliku grupu),
- 4/2-ventil,
- Brtvilo glave motora...
Kućište spojke je "suho kao barut"...
Oglas je automatski preveden i možda je došlo do nekih grešaka u prijevodu.
Dobavljač
Napomena: Registrirajte se besplatno ili prijavite, za pristup svim informacijama.
Registran od: 2016
Predaj zahtjev
Telefon & Telefaks
+49 7321 ... oglasi
Vaš oglas je uspješno izbrisan
Došlo je do pogreške


































